Current Status
Not Enrolled
Price
530 €

Koulutuksessa käsitellään muun muassa seuraavia teemoja:

  • Selvitä, mitä keskustelukumppanisi todellisuudessa ajattelee ja tuntee
  • Miten johdatella psykologisesti keskustelukumppani yhteiseen tavoitteeseen
  • Miten motivoida asiakasta päätöksentekoprosessin eri vaiheissa
  • Käytännön keinoja vuorovaikutustilanteisiin – miten käsitellä vastustusta ja jopa sulattaa se

Psykologisia vaikuttamiskeinoja voi hyödyntää ja soveltaa monissa johtamistyöhön liittyvissä vuorovaikutustilanteissa. Menetelmistä on apua johtamisen arkisissa työtehtävissä, kuten neuvotteluissa ja kehityskeskusteluissa, ristiriitojen selvittämisessä, kriisitilanteissa, työhaastatteluissa ja tiimipalavereissa. Harjaantunut psykologinen pelisilmä auttaa myös silloin, kun kohdalle osuu haastava asiakas – kiukkuisista kollegoista puhumattakaan!

About the Instructors

Admin tili rajattuun käyttöön.